Cumu attaccà una sciarpa di seta rectangulare

E sciarpe di seta sò a necessità in a nostra vita di ogni ghjornu.In a primavera, più di e donne prefessu a sciarpa di sita altru ch'è e sciarpe di lana.Allora, cumu attaccà una sciarpa di sita in una bella manera suscita in particulare l'interessi di e persone.Eccu alcuni metudi simplici per aiutà e persone à ligà un rettangulare in modu artisticu.

 

 

 

Metudu 1 Fate un impacchettu simplice

Pigliate a vostra sciarpa liberamente per creà pieghe naturali in u tela.Avvolge a sciarpa intornu à u collu una sola volta, è poi tira à u ciclu chì avete creatu per drappallu nantu à u to pettu.Lasciate l'estremità di a cuda di a sciarpa in fronte o in daretu.

il_fullxfull.3058420894_4dq5
sciarpa_verde_salvia__19415.1433886620.1000.1200

 

 

 

 

 

 

Metudu 2 Attaccà a vostra sciarpa in un arcu

Una sciarpa longa hè perfetta per un grande arcu flouncy.Attaccà a sciarpa intornu à u to collu in un nodo scioltu, è fate un pocu à u latu.Allora aduprate l'estremità per creà l'arcu classicu d'orecchie di bunny.Spread out the fabric un pocu è alluntanate l'arcu per un aspettu più casuale.

 

Metudu 3 Crea una sciarpa infinita

Pone a vostra sciarpa nantu à una superficia liscia.Piegate in a mità è legate ogni serie di anguli inseme per creà un grande ciclu.Dopu, avvolgete a sciarpa intornu à u collu, parechje volte se ne necessariu, per ùn lasciate micca estremità sbulicate.

 

Metudu 4 Fate un capu ligatu

Unfold a vostra sciarpa cumpletamente in modu chì hè tutale flat.Drap it over your shoulders like a cape or shawl.Allora, pigliate e duie estremità è ligate inseme in un nodo doppiu in fronte.

 

Metudu 5 Attaccà a vostra sciarpa in un nodu pirate

Piegate a vostra sciarpa à a mità, creendu un ciclu à una estremità cù dui pezzi di coda à l'altru.Avvolge a sciarpa intornu à u collu in modu chì u ciclu è a coda sò in fronte sopra u to pettu.Allora, tira i dui estremità attraversu u ciclu, è aghjustate u tela à u vostru piace.

 

Camille_Charriere_by_STYLEDUMONDE_Street_Style_Fashion_Photography_95A6464FullRes

Tempu di Postu: Dec-21-2022