Mantenimentu è Lavatu di Cashmere

Avemu di solitu ricumandemu dame à aduprà lavare secca, o lavà a manu.manulavà i prudutti di cashmere high-end duveranu aduttà i seguenti metudi:

 

1. I prudutti di cachemire sò fatti di una materia prima preziosa di cachemire.Perchè a cachemire hè ligera, suave, calda è slippery, hè megliu lavà a manu separatamente in casa (micca mischju cù altre robba).I prudutti di cachemire di culori diffirenti ùn deve esse lavatu inseme per evità a macchia.

2. Misura è arregistrà a dimensione di i prudutti di cachemire prima di lavà.I prudutti di cachemire macchiati di cafè, sucu, sangue, etc., deve esse mandati à una buttrega speciale di lavare è tintura per lavà.

cachemire 1.0

3. Soak the cashmere in acqua fridda per 5-10 minuti prima di lavà (i prudutti di jacquard o di cashmere multicolore ùn deve micca esse imbullati).Quandu sguassate, stringhje delicatamente e mani in l'acqua.U scopu di l'estrusione di bolle hè di sguassà a terra attaccata à a fibra di cachemire da a fibra è in l'acqua.U tarrenu sarà umitu è ​​scioltu.Dopu a splutazioni, spremi l'acqua in e mani, è poi mette in un detergente neutru à circa 35 ° C.Quandu si immerge in l'acqua, sprime delicatamente è lavate cù e mani.Ùn lavate micca cù acqua calda saponata, scrubbing o detergenti alkalini.Altrimenti, si feranu felting è deformazione.Quandu si pulisce i prudutti di cashmere in casa, pudete lavà cù shampoo.Perchè i fibri di cachemire sò fibri di prutezione, anu particularmente paura di detergenti alkalini.I shampoo sò soprattuttu detergenti neutri "dolci".

cachemire 2.0

4. I prudutti di cashmere lavati anu bisognu à esse "over-acid" (vale à dì, i prudutti di cashmere lavati sò imbulighjati in una suluzione chì cuntene una quantità approprita di l'acidu aceticu glaciale) per neutralizà u sapone è a liscia chì restanu in u cashmere, migliurà. u lustru di u tela, è affettanu a fibra di lana Ghjucà un rolu protettivu.In u prucedimentu "overacid", se l'acidu aceticu glaciale ùn hè micca dispunibule, l'acitu biancu comestible pò esse usatu invece.Ma dopu chì l'acidu hè finitu, hè necessariu acqua pulita.

5. Dopu à rinfurzà cù acqua pulita à circa 30 ℃, pudete mette u softener di sustegnu in a quantità secondu l'istruzzioni, è u sensu di a manu serà megliu.

6. Squeeze l'acqua in u pruduttu di cachemire dopu à lavà, mette i in u saccu di reta è disidrata in u tamburinu di disidratazione di a lavatrice.

 

7. Spread the dehydrated cashmere sweater nantu à una tavula cuperta cù asciugamani.Allora aduprate una regula per misurà à a dimensione originale.Organizzate in un prototipu cù a manu è siccate à l'ombra, evite micca appiccà è espone à u sole.
8. Dopu à l'asciugatura in l'ombra, pò esse ironed by steam ironing à a temperatura media (circa 140 ℃).A distanza trà u ferru è i prudutti di cachemire hè 0,5 ~ 1 cm.Ùn appughjà micca.Sè vo aduprate altri ferri, ci vole à mette una spugna umida.

cachemire 3.0

Tempu di post: 22-Nov-2022