Picculi Sciarpe di Seta è Grandi Immagini

Quandu si tratta di sciarpe di sita, ci sò qualchi prublemi perplessi, cum'è, chì gruppi di travagliadori ponu purtari sciarpe di sita?In realtà, e sciarpe di seta ùn limitanu mai gruppi, generi è stili.Ch'ella sia in l'industria di serviziu, cum'è banche, compagnie aeree o alcune grandi imprese, più è più donne cumincianu à portà sciarpe di seta, soprattuttu in primavera.Se sceglite una sciarpa di sita fitta, i picculi sciarpe di sita ponu presentà l'imaghjini grandi di e persone.Ci hè parechje tattiche per aiutà a donna à sceglie una sciarpa di sita fitta per presentà una grande maghjina.

 

1. Distinguite a qualità da u tela è u culore
Quandu ti piace una certa sciarpa di seta, a prima cosa da fà hè di mettela vicinu à a vostra faccia è vede s'ellu currisponde à a vostra faccia.Se ùn currisponde micca à a vostra faccia, ùn esitate micca è rinunzià immediatamente.Semu devi esse nutatu chì, ancu s'è u disignu di culore di qualchi sciarpe hè impeccable, ci sò sferenti sottili trà i so culori preferiti è adattati.U culore preferitu ùn hè micca i culori più adattati.In generale, u culore di sciarpe di sita pò esse usatu cum'è standard per misurà a qualità.U più riccu u culore, u più altu u costu di stampa è tintura, è megliu a qualità.

O1CN01VtDy891ZmaYd6lMMy_!!874523237
主图-04 (4)

2. Sceglie secondu e caratteristiche di u vostru corpu

U materiale, a dimensione, u grossu di sciarpe di sita seranu sfarenti.Hè megliu per currisponde à e so caratteristiche di u corpu è pruvate d'utilizà una sciarpa di sita per vede i vantaghji.Per esempiu: e persone cù u collu longu sò assai adattati per attaccà sciarpe, è ogni tipu di ligame hè bella;Per e persone cù u collu curtu, hè ricumandemu di sceglie un tela più fina, è ùn liate micca in u mità di u collu, è liate u più bassu pussibule.Inoltre, a dimensione di sciarpe di sita deve esse proporzionale à a figura, è e donne petite è exquisite anu da evitari sciarpe di sita troppu grande, troppu pisanti.

3. Sceglie secondu a forma di a to faccia

(1) Face tonda

Per e persone cù una faccia grassa, se vulete fà chì u contornu faciale pare frescu è magre, a chjave hè di allungà a parte caduta di a sciarpa di seta quantu pussibule, enfatizendu u sensu longitudinale, è attente à mantene l'integrità di a linea longitudinale da a testa à i pedi.U metudu faria a vostra faccia più chjuca.

(2) Faccia longa

U metudu di corbata horizontale di manca è di diritta pò dimustrà un sensu nebuloso è elegante per e persone cù una faccia longa.Cum'è un nodo di giglio, un nodo di collana, un nodu di doppia testa, etc. Hè benefica per mudificà a forma di a faccia.

(3) Face triangulu invertitu

Da a frunti à a mandibula, a larghezza di a faccia si ristretta gradualmente a faccia triangulu invertita.Dà a ghjente una impressione severa è una sensazione monotona di a faccia.À questu tempu, pudete aduprà sciarpe di seta per fà a vostra faccia più viva.Un stile di cravatta di lussu avarà un bonu effettu.Cum'è u nodu di rosa cù foglie, u collana, u nodu blu è biancu, etc. Prestate attenzione à riduce u nùmeru di volte intornu à a sciarpa di sita.U triangulu caduta deve esse allargatu u più naturali pussibule per evità un circundamentu troppu strettu, è fate cura à a stratificazione horizontale di u nodo.

Tuttu u mondu hè l'individuu unicu in u mondu. Da u culore di a vostra faccia, a caratteristica di u corpu è a forma di a vostra faccia, pudete sceglie una sciarpa di seta perfetta è adatta.A megliu sciarpa di sita hè quella adatta, micca u più favurita.Allora, sceglite una sciarpa di sita fitta in una manera curretta.

主图-03 (3)

Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022