I modi per piglià una sciarpa di lana adatta

Una sciarpa di lana hè una parte essenziale di u nostru vestitori, qualunque sia omu o femina. À u listessu tempu, ùn hè micca faciule di sceglie una sciarpa di lana perfettamente. Culore, stile, materiale è marca, sceglie una sciarpa di lana adatta pò esse mal di testa. ,Vi manca di cunfidenza quandu si tratta di accoppià sciarpe di lana cù vestiti,preoccupate ch'elli ùn currispondenu micca. Dicemu chì hè ora di piantà di preoccupari è cuminciate à portà audace quelli sciarpe di lana belli colorati è modellati cù ciò chì vulete.U scopu di stu articulu hè di guidà à sceglie a vostra prossima sciarpa di lana.

① A vostra sciarpa di lana duverebbe lusingà a vostra faccia

A cunsiderazione più impurtante quandu sceglite una sciarpa di lana per portà intornu à u collu o nantu à a testa hè s'ellu flattera a vostra faccia.Questu significa sceglie culori è mudelli chì cumplementanu u to tonu di a pelle è u culore di i capelli.A bona nutizia hè chì a scelta di a sciarpa di lana ghjusta vi permette di portà un vestitu in culori chì ùn vi cunvene micca.Per esempiu, sè vo vulete purtassi neru per ottene un aspettu chic, ma ùn fate micca perchè crede chì u neru ti face pallidu è lavatu, vai avanti è accoppia stu vestitu neru caru o un altru vestitu cù una sciarpa di lana in u vostru culore speciale. (s) è vi finiscinu per vede fabulosa.Hè u culore vicinu à a vostra faccia chì face u travagliu di l'inseme.Se vulete qualcosa chì separà a vostra robba da a vostra faccia, è furnisce un pocu di pop, o almenu furnisce un cuntrastu cumplementariu à u to tonu di a pelle, duvete sceglie luminoso, culore alegre o ombra pastellu.

I MODI DI COGLIE UNA SCIARPA DI LANA ADATTA (3)
I MODI DI COGLIE UNA SCIARPA DI LANA ADATTA (2)

② Prestate Attenzione à i Dettagli

Se ti piace sequins, broderie, o texturizati, assicuratevi chì i filamenti ùn sò micca snagged, u stitching ùn si sparghje, è tutti l'embellishments sò sicuru in u locu.Ùn ci hè nunda di cumprà una sciarpa cù strass incollati, a lavatrice ùn li cura micca.

③ Sceglite una varietà di lunghezze, forme è spessori

Calchì volta vi tuccherà à impannillarà una sciarpa di lana intornu à un picculu coconu accogliente per voi à snuggle in. Cum'è tutti i vostri vestiti, sciarpe di lana è scialli deve esse à a taglia adatta.Cridemu chì i pezzi più longu sò, megliu a cobertura chì dà.E sciarpe di lana è scialli sò cumunimenti ligati à u collu per furnisce calore è cunsulazione.Allora s'è vo aduprate una sciarpa di lana corta o un scialle di tamantu chjucu chì drape in modu irregulare intornu à u to torsu, pudete esse mancatu nantu à a so funziunalità generale.Verificate sempre a vostra taglia è pruvate nantu à sè stessu prima di cumprà una.

I MODI DI COGLIE UNA SCIARPA DI LANA ADATTA (1)

Tempu di Post: 12-May-2022