Cumu sceglie un cappellu adattatu

Truvà u cappellu ghjustu per a vostra forma di a faccia pò esse cum'è pruvà à i pantaloni ... ponu avè i stessi taglii nantu à i tags, ma ùn sò micca adattati à listessa manera.Dopu tuttu, u stessu cappellu pò vede bè nantu à una persona, ma micca abbastanza cumunicà u stessu sensu di personalità à l'altru.È hè bè, perchè ci hè un cappellu perfettu per ogni forma di faccia è persunalità.

Prima di dumandà cumu truvà u cappellu ghjustu, avete prima di dumandà sè stessu "Chì tipu di forma di visu aghju travagliatu?""chì culore di u cappellu aghju adattatu".Quì vi mostrarà qualchi cunsiglii utili per sceglie un cappellu adattatu.

主图-03 (5)

 

 

Sceglite i cappelli per una "faccia ovale"
Sentite liberu di pruvà ogni tipu di cappelli !Sò benedettu cun un aspettu assai versatile!Pigliate ciò chì cunvene u vostru umore, sempre chì u cappellu hè in armunia cù u vostru vestitu.E donne cù facci ovali ponu sopra ogni cappellu.

 

 

 

 

 

 

Sceglite i cappelli per una "faccia tonda"
Aghjunghjite un pocu asimmetria à u vostru aspettu.Pudete manighjà perfettamente una fedora, un cappellu di newsboy, o un cappelli di baseball.Questa faccia simmetrica grida per un novu angulu: asimmetria.Steer clear of corone tondi, chì ponu enfatizà a rotondità di a to faccia.

主图-01 (3)

 

 

Sceglite i cappelli per una "faccia oblonga"
Se tenete una faccia oblonga, pruvate un cappellu cù un bordu flared è una corona bassa, cum'è un cappellu di sole, un cloche, o un fedora cù un grande brim.U grande brim di un cappellu di u sole pò cumpensà bè a lunghezza di una faccia longa.Evite ogni cappelli cù corone alte, chì solu allunganu a vostra faccia ancu di più.Un cloche purtatu bassu à e sopracciglia pò aiutà à dissimulà a vostra fronte alta, è, cum'è a magia, crea una impressione di a faccia accurtata.

 

主图-03 (7)

Tempu di pubblicazione: 22-sep-2022